söndag 6 juni 2010

mjölkfritt!

skönt att det är så bra väder nu=))
som jag längtat
och så skönt och slippa bylsa på bebis massa kläder och grejer
så svårt och veta hur mycket sådär på våren
hon har så ont i magen min lilla snäcka;(
och det har bara blivit värre och värre..
magdropparna funkar inte men hörde att det kan ta upp till 28 dagar innan de börja verka:O
hemska tanke juh..
jag har fått sluta med mjölkprodukter med för och se om det är det
det känns lite konstigt-
jag har ju provat och vara utan både mjölk och gluten och båda samtidigt förut men då har det varit för min skull och jag har slarvat hit och dit=(
nu är det för Ofelias skull och jag får inte slarva det minsta
och det är såå jobbigt;P
innan har jag ju fått äta laktosfritt åtminstonde men nu är det mjölkfritt som gäller
soya saker alltså;P
men allt för världens vackraste lilla stollunge;)
otäckt lik sin pappa är hon stackarn haha;)
men det blir nog folk av henne också;)


Inga kommentarer: