fredag 30 augusti 2013

hur kan man...?

innan Norpa kom funderade jag jättemycket(såklart) över vad det var för en filur i magen och hur de två olika alternativen skulle påverka vår familj och mig
två av varje är alltid kul men att mina döttrar har fått en syster slår precis lika högt
jag har alltid velat ha en själv och saknat det och jag är såå glad att mina har fått det=)

en sak jag funderade över var om jag fick två flickor-
hur skulle jag kunna tycka att denna lilla bebistjej var ens hälften så fin som brum som redan var världens vackraste?
hur kunde man få inte 1 utan 2 helt perfekta barn som båda är precis lika vackra?
får man en av varje är ju pojken alltid världens sötaste pojk och flickan världens sötaste flicka
men med två av samma?!?!
brum var ju fulländad;)

men..det bara är så-
vi har skapat inte en utan TVÅ perfekta flickor
lika perfekta
gaalet

galet hur det funkar;)
jag kan inte sluta förundras..


...över hur fin hon är..

...och ändå så olik brum

vilken tur att det var just Norpa som kom;)

2 kommentarer:

Fru Skurk sa...

Wiiiie! Va jag är gla att du är tillbaka här! Andra sidan tog alltid 2 år via mobilen och ofta blev bilderna helt fel och det gick ALDRIG att kommentera! PUSS

Fröken M sa...

Det är DET som är kärlek !!
Ljuvliga tjejer båda två !! Kram