måndag 10 januari 2011

sööndag*

åhh då går bantning bra ja;P
kebab på ferali idag
lilla familjen var rastlös och speciellt den yngsta medlemen

tyvärr var vi ensam på stället
så brum hade ingen och titta på;(

öb och handla skräp efteråt

nu när jag inte kan tvinga jessi och ställa upp på massa konstigt få jag ju tvinga min man liksom-för er skulle haha;P

min snutte bebis
idag har vi tvättat hennes filt-var liite rädd att den skulle börja gå själv snart annars:S
det resulterade i en massa gråt och snuttande på precis allting annat;P

arga ungen..
ändå börjar hon ju bli helt frisk..
fast hon hostar fortfarande och rosslar
men ingen feber..

3 kommentarer:

Unknown sa...

HejHej kristnis här, en tjej från örebrostad på 19 snart 20år som bloggar för min vardag o mycket mera anordnar tävlingar osv osv!

Kika gärna in hos mig om du letar efter en ny spännande blogg att följa! min blogg handlar om min vardag, modetips, sminktips, kändisar inkluderat min pojkvän elov från elov o beny,

För er som inte vet vem han är kika in på länken här: http://www.youtube.com/watch?v=X61uxaYFmWM ice age killen är mine! Kika in hos mig! :)

OBS: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

Jessika sa...

hahaha tvinga Jessika?? ja behövs minsann inte tvingas till de dära... ;P meen va skönt att Daniel tar min plats GANSKA bra iaf.. haha

Unknown sa...

haha oki fel ordval kanske;) han e dock inte lika het som dig-VEM e de liksom;O