onsdag 5 maj 2010

magkris!!

i morse när jag sömningt traskade förbi speglen i hallen på väg in till mitt miljonte besök på toaletten
fick jag en chock
jag bara stannade upp och slet upp linnet och inspekterade min älskade lilla mage
som inte alls såg ut som den brukar
den har kasat ner
brösten är inte längre upptryckta under hakan,
födelsemärkena har flyttat på sig
och jag ser inte längre naveln om jag tittar ner
inbillning tänkte jag och tvingade Daniel att titta
men han håller med
så såg den inte ut för två dar sen
(han har jobbat natt och jag sovit hos mams & paps)
gahhh..
den som var så fin som den var liksom;P
tur det inte är så långt kvar för jag vill ju inte ha den hängande vid knäna innan jag är klar liksom;P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, ;))de betyder kanske att Molle tittar ut snaaaaaart !!! <3

Anonym sa...

Grattis till underbara Ofelia!!!

Många kramar Melissa m. Familj