lördag 21 december 2013

En elefant..jag menar Brum.. Glömmer aldrig*

Brum har typ världens bästa minne!
Det har hon då inte fått från mig i vart fall
Jag måste typ skriva upp i min almanacka att jag ska klä på mig varje morgon för och inte glömma det..typ..

Igår var vi på ÖB och redan på parkeringen sa hon:
- det var här vi köpte mina vattenballonger:) 
Det var typ i våras nån gång och varken hon lr vi har sett lr använt de sen dess..jag hade glömt att hon ens haft några;p
Jag; var det?!?
Hon: ah!! Och sen försvann snutte den dagen!
Jag: hur kan du komma ihåg det??!?
Hon: jo, det gjorde han gör det minns jag och sen hittade du han bland uteleksakerna!!

Han har försvunnit massa gånger och ändå ÄNDÅ minns hon  just detta😳

Det händer ofta att hon minns meningslösa saker från ett år tillbaka. Hon kommer ihåg alla presenter vi gett bort på kalas och hon minns vad andra har för saker. Jag jan vara glad om jag minns vad jag köper till mig själv och ännu gladare om jag minns vad jag har för saker?!?

Hon minns andras favoritlåtar och hon är en jäkel på och snappa upp hur andra dansar och härma de sen långt efter. Jag vet inte vad jag har för favoritlåt (borde kanske fråga brum haha) och jag får vara glad om jag minns hur man dansar överhuvudtaget just nu;)

Hon är en bortbyting.. Det måste hon vara!!


Bortbyting?!?

Inga kommentarer: