måndag 24 februari 2014

Äntligen får hon hjälp*

Äntligen lyssnar någon vad det gäller vendis och hennes mage!
Finally!
Äntligen fick vi göra tester och fick träffa doktorn och allt!
Finally!

Hon hade inte gått upp alls som jag trodde..hon är nästan 13 månader och väger 8,2.. Hon dalar sakta men säkert mer och mer på sin kurva;/
Äntligen förstår någon!!

Hela familjen promenerade till Bvc i det underbara vårvädret!
Fröken latis gick i vart fall lite men långt ifrån halva biten ;p 
Och Lill snorpa blev trött efter en jobbig dag!
Två sprutor i benen och tre rör blod ur fingret var ingen höjdare;/

Jag vet att testerna inte måste visa nått men då har man åtminstone försökt och göra nått.. För det är klart att jag hoppas att det inte är något- inte ens någon allergi! Fast vi vet ju att hon inte tål mjölk men det hoppas vi växer bort.. Men det är nått mer.. Allergi eller inte?!? Jag borde veta med min IBS mage- vill inte att hon ska ha det så! Väntar på svar och extra kontrollvägningar blir nästa!
Men äntligen..

Inga kommentarer: