torsdag 9 september 2010

bvc & mysdag*

idag har jag och ofelia först vart på bvc-vi har ju bytt till Kallinge eftersom vi ska flytta dit så det var första gången vi hade vår nya bvc-annelie=) vi har ju träffat henne på föräldragruppen men inte själva. det gick bra fast ofelia var inte på sitt bästa humör utan skällde massa på henne haha;)

vägd och mätt blev hon i vart fall: 64 cm lång och 6,3 nånting kg lång=)

sen var vi och hälsade på en snabbis nere hos sofia & dion. jessi och hulta var där också. och det blev verkligen en snabbis för jag skulle ju ha främmat sen=)

dion e ba världens gulligaste med ofelia
han kramar o pussar henne och klappar henne på huvudet och busar med henne=)
helt otroligt underbar=)

som jag skrattade åt min lilla skrutt idag-jag skulle läsa en broschyr med ett omslag med en bebis i svartvit och höll den framför mig och hon blev helt besatt av den där framsidan
hon bara stirrade först sen skrattade hon och pratade med bebisen och busade och ingenting kunde få hennes uppmärksamhet riktigt;)
allra sötaste blåögda ungen*

vid fyratiden mötte vi upp johanna och tova på stan och gick en runda på lindex
sen gick vi hem till oss och skulle fika
jag letade dock igenom hela mitt kök efter kaffefilter och kunde omöjligt hitta det och daniel var på gymmet och svarade inte i telefonen så det fick gå bra med te;P
(nää ja ha nog aldrig gjort kaffe hemma,de e daniels avdelning de där;P )

glada tova=)

Inga kommentarer: