onsdag 1 september 2010

ikea & karlskrona*

lille brumz och jag följde med mormor och mamma till Ikea igår och shoppade lite-INGENTING av det jag ville ha fanns och inget av mammas greher heller..så sjukt irriterande=(

blev massa brumlesaker istället-hon är bortskämd vår sessa;P

brums fick sitta i kundvagnen i sin stol och så hade vi selen med oss också- vår vagn har ju gått sönder så nu behöver vi en ny=( var inne på Babyproffsen idag men det var inte så upplyftande-de vagnarna som var rea på och var såå fiina funkade inte till så små barn såklart annars var de typ en sån jag tänkte-en emmaljunga och rosa och lätta svängbara hjul-usch de här med vagnar är en jäkla djungel=(

ingen ide och handla massa innan vi har ett nytt hem;)

vill ha ovanför soffan




idag har jag och sara varit i karlskrona och shoppat lite- först i staun och sen ute i lyckeby på rusta,babyproffsen och skopunkten

och mcdonalds såklart

brumz fula räv som hon valde på ikea
den spelar när man drar den i svansen och hon blev helt begistrad i den på ikea

min hippie unge haha*

Inga kommentarer: