torsdag 16 september 2010

gnälligaste brum*

så där lugnt och glatt har det knappast sett ut hela dagen;P
en liten arg brumiz har vi haft och det har inte vart så kuligt alls
jag vaknade imorse och var så trött att jag nästan grät-låg och sjöng sånger för brumis i sängen halvt sovandes innan vi gick upp
hela dagen har gått ut på gnäll och skäll och tjurigheter;(
antar att stackars brums har ont någonstans men det är så svårt och veta..magen spökar ju ofta och jag misstänker fortfarande tänder-försökte titta i munnen idag för jag tyckte hon såg annorlunda ut i tandköttet i underkäken men jag har ju ingen aning om hur det ska se ut;( hon är typ lite vit men det är de kanske alltid!?!
en liten runda med vagnen ner till sara blev det i vart fall-det gillade hon i vart fall. hon brukar tycka om när det händer lite saker,hon är rätt rastlös lillsnorpan..
ikväll har hon fått alvedon så jag hoppas hon får sova bra
och så drack hon upp all välling jag gjorde som en duktig liten tjej så nu kanske hon håller sig längre än nån timme inatt=)
vet inte hur bra de är med välling men den är ju från 4 månader och hon får ju lite välling först och sen ammas hon..
fasiken vad det är svårt det här med barn haha;P

hon har börjat bli nyfiken på sina kläder -kan det var lindexådran i henne tros;)

2 kommentarer:

millis sa...

klart de e svårt me bebisar, men följ alltid din instinkt så kommer allt att lösa sig juh.du känner ditt barn bäst=) lav u bejb!!

Unknown sa...

thanx baby!!!loove ya too <3