måndag 8 november 2010

deliverance?? *

har ni sett deliverance?
Gör inte det!
min sambo var smaklös nog att sätta på den igår när vi hade folk
iofs vilken dag passa bättre än halloween;P
sen spolade han fram till nån scen och vrålade att snart kom ett historiskt ögonblick och att detta var en riktg klassiker..
jag väntade och väntade och blev djupt besviken när det "historiska" ögonblick visade sig vara en efterbliven pojk som spelade banjo!?!
sen spolade han lycklig fram till nästa "historiska" scen-under mina vilda protester såklart
den bestod av att två hillbilles drar av en tjock karl hans kläder och tvingar honom och leka gris i skogen och avslutar med att våldta honom:O
mer vet jag inte för det var här jag tog min trötta dotter och gick och nattade henne!
nu undrar jag:
1.är min dotter skadad för all framtid?!
2.hur kan man göra en sån film??
3.är min sambo sinnessjuk???

Inga kommentarer: