onsdag 3 november 2010

ullared*

igår var det rooadtrip som gällde;)
Ullared stod på schemat!
upp vid fem och iväg vid sex
påfyllning av energi i värnamo;)
vi var en smula upprörda att de inte serverar hamburgare förrens efter tio
matvrak som jag är kan jag lätt klämma en burgare vid åtta
och jag tom förväntar mig och kunna göra det på mcdonalds;P
<-räv
brum var lika glad ändå men gladast var nog räven;P
väl uppe var det kaos och nått av de värsta jag vart med om;(
usch och fy-bli inte och åka dit fler gånger vid den här tiden..
trots det lyckades jag mura in lillebrum med varor bra;) 
hon skötte sig såå fiint trots allt detta kaos
mycket mycket bättre än vad jag någonsin hade vågat drömma
min duktiga lilla tjej!!
ködags!
och nä brum sitter INTE där under- 
hon hänger på min mage=)

idag har vi mest tagit det lugnt=)
och busat runt i nya kläderna=)


Inga kommentarer: