söndag 17 november 2013

Att bo på hotell*

Att bo på hotell fick igång min städgen vill jag lova!!
Snacka om att det var deprimerande och komma hem till ett halvstökigt hem;/
Jag städade så mycket jag hant innan vi skulle åka men kidsen drar ju fram som virvelvindar under tiden;p

Well well det första jag gjorde var att byta lakan i sängen- inte för att den kan komma upp i hotellklass men det kändes åtminstone lite fräschare o gå från renbäddat till renbäddat så att säga!!
Dammsugning av typ hela huset o h sanering av hela köket!
Övriga familjen måste trott jag var galen för set hör liksom inte riktigt till vardagen att jag får städryck och röjer överallt om man säger så;o

Nu känns det liite bättre här hemma även om jag inte hade bangat om hotellet ringde och sa att vi skulle flytta in hela familjen!!

Och just nu saknar jag tvn framför sängen nått förbannat- varenda år önskar jag mig det av tomten men uppenbarligen är jag inte snäll nog för aldrig aldriiig får jag någon;((

Borta bra men hemma bäst?!?
Nja,jag är inte så säker på det alla gånger;p

Inga kommentarer: