fredag 7 mars 2014

snicksnack*

överdos av syre idag;)
vi har haft piknik i Brunnsparken hela familjen;)
egentligen skulle vi åkt och badat men jag orkade inte- det är så mycket bok innan och efter att man behöver vara på humör för det och jag lider dessvärre av ams istället för pms haha så idag pallade jag helt enkelt inte;)
det fick bli lekparken, fika på filt och mata ankorna istället och det gick hem tyckte jag
vendis ville klappa ankorna och var jättesur när hon inte fick dock;)
men hon tog peppar peppar några steg i sina skor wihoooo det går framåt;)

nu har jag slängt in en skinkstek i ugnen-first time ever-vi får ser hur den artar sig men det ska bli spännande=)
och gott!!
ingen gourmekock annars direkt men det är kul och prova lite nytt ibland;)

handling på Lidl för ovanlighetens skull- handlar alltid på Maxi och blir alltid ruinerad
idag blev jag väldigt positivt överraskad- halva priset blev det nog nästintill
det har säkerligen att göra med att det inte slinker ner lika mycket onödigt lock och plock som på Maxi men ändå;)
mindre rofyllt med två trötta ungar dock men det fick gå;)

skulle lägga in piknik bilderna men så dog kameran- dock bara batteriet tackolov;)

däremot har paddan (ipaden) dött
helt utan förvarning och utan någon relaterad händelse till det
brukar de gå och laga?är det dyrt? ångest haha


finaste Brum 

Inga kommentarer: