fredag 18 december 2009

fredags kväll=)



Friday!!!
inte för att det spelar någon större roll
för just nu har vi ju öppet ALLA dagar
så ongen dag är helig längre;P
jobbat helaste dagen idag
och så en liiiten stund imån
men sen är jag ta mig tusan ledig två dar i rad
och det minns jag inte när jag var senast..LYX!!
hoppas att jag är klar med alla julklappar nu med
och inte kommer på nått i sista minuten;P
ahh skulle behöva två ramar men det är ju ingen panik
det kan vänta till efter jul i värsta fall=)
Bästaste julklappen i år
är ju ändå vår lilla trollunge;)
att han/hon mår bra därinne=))
såå skönt och veta<3


ikväll bli det bara lugnt
Daniels kompis kommer en sväng ba=)
och imån bli det nog julfest på kvällen;)
hos min favorit Kajsa=))
med min underbara Emeli=))
lucky lucky!!



Inga kommentarer: