onsdag 2 december 2009

juldag i karlskrona med Hjärtis<3

idag har jag först hoppat in och jobbat liite=)
och sen har jag hämtat upp Hjärtat
så vi kunde åka till Karlskrona och handla julklappar=))
eller JAG handlade julklappar och Jess velade mest hela tiden;P

jag lyckades äntligen hitta nått till julbordet med
ska vara lite djurisk och raffig haha tänkte jag
ser inte såå tältig ut i vart fall;)
**
och så provade jag mammajeans och hittade ett par såå fina på H&M
men 500 jäkla spänn och så var de tighta som faan redan nu
tänk om jag växer ur dem på en månad liksom;(
det går ju inte;(( faan faan faan;P

och SUBWAY såklart

längtat som en gnu och Daniel vägrar ju jämt men Jessi är med på noterna=)

Sub i mitt hjärta liksom:D


är nästan klar med julisarna nu ju
gick såå mycket bättre än jag trodde=)
LYCKA!!!


4 kommentarer:

Jessika sa...

hahaha ja e nog världens veligaste.. iinte en enda julklapp me mej hem.. bara nåt o ha julklapparna i.. hahhaha ;P Tack för en underbar jessiemma da iaf. :) LOVE YOU

Sara sa...

Leopardklännningen e bara såå himla fin! Lindexgänget kommer va helt klart snyggast;)

Unknown sa...

Jag vill också ha en sån klänning.. :-) super snygg!

millis sa...

Åh den va ju super fin..världens snyggaste mamma liksom..eller jaa..efter mig då =)
Du kommer att bli super fin på julfesten..
ses i kväll min pärla!!

pussa