fredag 4 december 2009

min lediga fredah=))

tjaoo bella;P
idag har jag vart ledig och startat dagen med lunch med jobbcoachen
på Andra våningen=) mycket trevligt;)
***
sen tog jag mig en tur om de underbara flickorna på Brantaforsvägen;)
Katta och hennes kidz var oxå där så det var fullt ös;)
kollade på tv och Viran sov mot min axel och Olivia på armen hickandes
ahh jag kan vänja mig vid det..lätt=D
och jaaaaa jag kan vänja mig vid allt det jobbiga oxå;P
lilla Viris var tröttis;)
***
fick låna en hel kasse mammabyxor och en kjol av Fielutt med
GULD VÄRT!!
nu kan jag kanske ha nått normalt på mig igen
LYCKA!!
***
och nu är det potatisgratäng och grejer hemma hos mams och paps=)
har slått in mååånga julklappar oxå=)
de första 5 var kul..resten var ett måste haha;P
***

2 kommentarer:

bella sa...

ciao emma!

Unknown sa...

hihihi;)) especially for you;))