måndag 7 december 2009

Julbord med Lindex juh=)


Jaa det tog sin tid
men här är de;D

i lördags var det bara att kuta hem från jobbet
springa ett varv i duschen och dra på sig leopardstassen
för det var Julbord på Brunnen med Lindex som gällde=)
förfest hos Lissan=))
jag höll mig till julmust
och en jäkla massa snacks haha;)



jag körde de yngsta brudarna i Pgb
och de andra tog en taxi=)


obliatoriska toabilder;P


och för första gången hade jag noga koll på maten

vad som fanns och tog dessutom lite mer än vanligt

även om jag faktiskt inte är så mycket för julmat

och var mätt av alla ostbågar på förfesten;P


bildbeviset;P



Häng med på party stod för underhållningen
och Sara för frestelsen;)




tyvärr liite torrt ibland även om Lindex faktiskt klappade och sjöng och försökte liva upp stämningen såklart;)

och lite konstigt upplägg med korta musikstycken musik och massa pauser i stället;P

magen och jag var väldigt trötta efter jobb och party
och mat och snacks
så vi följde inte med ner till Natti med de andra ungdomarna;)
vi åkte hem och sov haha;P
men en allover lyckad och trevlig kväll=D




1 kommentar:

bella sa...

Magen bara växer & växer, så underbart! kramar