måndag 1 februari 2010

månda med Jessi=)

heldag med min Jessihjärtis=))
i karlskrona faktiskt
för jag var sugen på Subway
och så behövde jag handla presenter till familjen som fyller år

molle var mätt och belåten;)
***
för mat blev det men inga presenter
och inga kläder till mig heller
Jessi sågade allt och påpekade att med den takten som jag växer så kommer den där tröjan eller den där tshirten glipa inom två dar så det är bara slöseri;P
well well molle fick som vanligt något;P
sprakisar och bodys med grodor
jag ÄLSKAR ju grodor och flugsvampar;)

på leksakshuset lekte vi loss lite
Jessi målade och jag övningskörde lite;)
***
lite coop och maxi sen innan det blev hemgång=)
Love mina Jessidagar;)


1 kommentar:

Jessika sa...

..o ja love mina emmadagar !! ;)) TJOCKIS du e så fin !!!!!!