torsdag 4 februari 2010

min lediga onsdag=)

igår var jag ledig

och passade på och göra allt utom och vila upp mig;P

började med möte med jobbcoachen på Andra våningen

käkade och pratade lite

och sen till Hoby för att träffa Sandra, Tuva och magen=D


söta Tuvis har jag ju inte träffat på ett år

och hon har ju vuxit massa och blivit såå lik pappa haha

och underbaraste Diva i världen var vän med mig igen
vi bråkades lite en gång när Tuvis var bebis och sen var hon inte riktigt lika glad och se mig längre men nu hade hon tydligen lagt det åt sidan och mös och pussades på mig;)

sen tog jag mig en runda om Karlssons
för att jag skulle ha en tvättkorg som jag såg sist jag var där men inte köpte och det resulterade såklart i att jag gjorde av med en stor summa pengar på massa annat såklart;P
det var ju trots allt 75% på rean på massa saker så jag kunde ju inte låta bli liksom;P
***
sen åkte jag hemåt och gick hem till Saris
vi stack till ÖB och kikade lite och sen hämtade vi käk
och bara mös framför tvn=))

Inga kommentarer: