lördag 6 februari 2010

molles choklad behov

ALLVARLIGT!!!

jag börjar bli oroad på riktigt

att moltas är på tok lik sin far redan

likt sin pappa kan han inte vistas i ett rum där det finns någon form av choklad och går vi in i en butik fullkomligt skriker han efter det-jaa både moltas o daniel;P

och i normala fall hade jag inte brytt mig

men nu är det ju trots allt min stackars kropp som får stoppa i sig allehanda skit för att stilla molles behov och det är faktiskt inte bra alls;P

och nu ikväll ska vi till Garlic House med Dennis & Elli

och det betyder att jag inte borde äta nått innan för det gör jag varje gång och då orkar jag inte äta så mycket mat sen men jag har redan tryckt i mig både chips och smörgås redan;P

till mitt försvar har jag faktiskt jobbat hela dagen och jag är såå hungrig;(

vi få väl se om jag orkar hålla ut haha;)





Inga kommentarer: