söndag 4 april 2010

ego woman*

idag hade varit en utmärkt dag att ta tag i vår lägenhet och styra upp eländet en smula
tror inte ens att det skulle ta speciellt lång tid om jag ska vara riktigt ärlig
men det tar tydligen lång tid och komma till den gränsen när man helt enkekt känner att nu får det vara nog
idag har inte varit en sån dag heller sorgligt nog och jag har ägnat tiden åt att läsa den här boken-
läste ju första boken för ett tag sen och fick andra i julklapp
och idag kände jag att jag borde läsa nummer två liksom
och eftersom jag HATAR och bara börja läsa en bok utan vill läsa hela boken i ett svep få man ju göra sånt såna här långlediga dagar;)
den var ok men ettan är way mer innehållsrik och släcker mitt äventyrslysta Emma bättre;)
men Gynning är helt klart en lady i min smak-
fri,ärlig och inte rädd för vad folk säger:D
**
och nu ikväll är det påskmiddag hos familjen=))

Inga kommentarer: