torsdag 8 april 2010

min dag*

Happy b-day to meee liksom;P

var ju ledig dagen till ära så jag låg extra länge i sängen och bara fördröjde tiden innan jag gick upp och städade undan lite och sen piffade mig och drig till Karlskrona för och dejta Emeli och gå lite på stan=)

käkade givetvis subway

och trots att det var min dag var molle den som fick saker såklart..hittade ingenting till mig själv men givetvis kläder till det lilla knytet på H&M;)

molle posar med en sub;)

mmm..då var man 25..och sleten ser man då ut och va;P

men jag skyller det på molle snarare än åldern;)

sen nu ikväll var jag och Daniel och mams och paps och åt på Garlic House och det var jättegott som vanligt och sen åkte vi hem hit till lägenheten och drack kaffe(blev sånt där burkkaffe för daniel har nog råkat slänga mitt nya kaffe i flytten haha) och åt glass och bär och sånt=)
och så fick jag presenter såklart=)

jättefina turkosa påslakan till vårt turkosa sovrum
och lampfötter och skärmar oxå till det turkosa sovrummet
och såklart mitt efterlängtade dubbelvåffeljärn=)
så nu ska jag bli liite huslig i vart fall=)

tack familjen och såklart emi för en jättebra dag och kväll=))

LOVE YA!!


1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis Grattis!