torsdag 8 april 2010

igår*

jahopp

igår började dagen med jobb i sisådär tre timmar innan vi skulle på föräldrakurs hos barnmorskan..konstig tid och lägga det så mitt på dan som det ligger 13,30-15,30..då jobbar ju folk alltid och jag hinner knappt jobba innan och inte efter;P det var om smärtlindring i vart fall och det klarade upp en del för mig=)

sen åkte jag och Daniel in till Karlskrona och käkade Max..vi behöver ju inte direkt gissa vem det var som tjatade om just denna kulinariska rätt;)

och så hämtade vi ut vår babybox från Babyproffsen och handlade lite småsaker såklart

drygade runt på Leksakshuset en halv evighet oxå eftersom jag har ett helvete och bestämma mig om vi ska ha och i så fall vilken vilken skötväska jag vill ha..

Måste man ha det eller går det inte lika bra med en annan väska liksom??

ny matta blev det med=)en röd lurvig underbar sak:D så nuu börjar det bli liite mer ordning här hemma=))

2 kommentarer:

Emmy sa...

haha.. klart du kan ha vilken väska du vill:) :) jaså..ser att du hämtat din blöjhink;) Den kasta ja ut efter 1 månad..tog bara massa plats o ja tyckte den va helt kass!;) Hoppas du får användning för din:)

Unknown sa...

ja vi få väl se va de blir=)
haha okii, jag var mest nyfiken på innehållet men de va väl inte direkt såå mycket och hänga i julgranen;P så vi få hoppas ja ha NÅN användning av hinken annars var det väldigt onödigt;)