söndag 4 april 2010

sofias födelsedagsfest=)

tjaoo=)

igår var det ju påskafton vilket för oss butiksanställda betyder jobb först och lek sen

så jag och underbara Sara (o Helen såklart) kämpade oss igenom en dag med miljoner kunder (vad gör ni ute på stan en dag som denna liksom;O )

och sen var det Sofias födelsedagsfest som gällde=)

jag piffade te mig så mycket piff som man nu kan när man är lite lagom rund om magen och alla kläder liksom inte sitter som det ska längre

och sen gick jag bort till Jessi och inspekterade hennes outfit och gjorde två lockar i hennes hår innan vi blev efterlysta på telefonen och fick röra på oss;)

det bjöds på chili con carne och alkoholfri päroncider-de var annat än mitt halsbrännevatten de;)

sen började det droppa in folk.. Hultas pojke med medhavande gäng,Hulta syskon och Cassandra & Jessica och sen kallingepojksgänget;) så det blev en hel del folk faktiskt=)

mycket skratt och dricka och lite spill och gitarrsång senare

skulle de dansa vidare till Ron och jag och molle bestämde oss för att vi skulle gå hem och lägga oss och sova istället;)





Inga kommentarer: