onsdag 22 december 2010

jobb idag*

hallå där;)
idag är det mycket gnäll gnäll gnäll här;P
undra om det är tänder eller liknande på g
eller om det bara är så!
mammigare än någonsin-jag får inte gå ur rummet utan att det blir liv;(
kul ikväll när daniel ska vara hemma med henne-kvälls tiden som e den enklaste med NOT!
för jag ska jobba jobba jobba=D
liite pirrigt e de allt för det lär vara mycket folk men kuligt ändå;)
bara fyra timmar så det e ju lugnt, 5-9=D
kallt som in i är det här hemma också;(
elementen orkar helt ekelt inte värma upp huset-inte konstig brum snorar och hostar av och till=(

och jag tävla vidare-och tjatar vidare om det men det är bara för att jag är så jäkla glad att jag faktiskt vinner ibland;) igår vann jag en barnvagns handvärmare för barn till brum och idag vann jag julnappar från mam på facebook=D  happy happy!!

Inga kommentarer: