tisdag 14 december 2010

monday brumlan;P *

jag är så lycklig
min sjuka bebis har äntligen repat sig
och då pratar jag inte om min minsta bebis utan min 1, 3 åring;)
BLOGGEN!!
hon har ju varit full av bilder och det har inte spelat nån roll om jag tagit bort alla gamla för det hon ville inte äta nya ändå;P
men nu såå;))
Lyckan e total haha!

igår skulle min pepparkaka och jag följa med mams/momo till citygross och handla lite käk
det är något vi har väldigt lite av här hemma just nu
om vi inte vill käka barnmat på burk och vem vill de;P
i vart fall
bilen pajade
inte min då-den pajade för en vecka sen-utan mammas
precis på avfarts vägen till e22
så det var bara att backa hela vägen back och sen snigla oss hem
så jäkla typiskt när man är inställd på nått
fikade lite hos mams istället- mormor och morfar kom också;)
ännu en slappar dag alltså
har ändå inga pengar så här innan jul;P

brum e såå kul med allt sitt dadada
hela tiden dadada
och när hon är riktigt arg hänger tungan utanför
jag har sagt till henne och stoppa in den-man vet aldrig vem som kommer och tar den annars;)

Inga kommentarer: