torsdag 2 december 2010

mannen i mitt liv*

det är sällan jag bloggar om honom
"mannen i mitt liv"
han gillar inte riktigt att folk som läser här plötsligt vet allt och ibland saker han inte ens visste själv;)
men idag bara måste jag skriva några rader-
han är bara såå rolig ibland;P
det är som jag sa till honom idag när vi stod i hissen i kna och han precis visat mig sin imitation av Foxy Bingo rävens dans från reklamen (han hade övat in det där med att vifta med "öronen" som de gör) och jag skrattade åt honom och sa att det där är en bonus jag inte visste att jag skulle få!
han undrade vad och jag svarade att jag visste inte när vi blev ihop och hastigt o plötsligt blev gravida att jag skulle få skratta så ofantligt mycket åt han och så klart med honom!
hans analys av AnnKristin i bonde söker fru,tolkning av Djungelbokens Jag vill ju va som du eller skiit roliga telefonsvarare;)
han är helt klart sjuukt underhållande min man;)
det är faktiskt en väldigt trevlig bonus-tänk vad bra det kan bli fast man inte vet allt från början;)

Inga kommentarer: