tisdag 14 december 2010

YIPPPI!!!!!!*

sååå jäkla lycklig är jag idag!!
förra veckan var jag i karlskrona och letade efter ett spel som skulle bli den perfekta julklappen till daniel-dessvärre kostade det 500 spänn,fanns bara på Home company och var ett spel som jag inte kan spela med honom eftersom man måste kunna något om fotboll
jag hade sett de på en blogg där man kunde tävla om det och slängde iväg ett bidrag men antog att jag aldrig skulle vinna
så jag köpte inte de eftersom det kändes som mycket pengar och som han ändå inte har så många och spela med ;(
men så idag när jag gick in på min andra tävlingsblogg: http://bitskemma.blogg.se/
såå hade jag fått en kommentar om att jag hade vunnit det
LYCKAN E TOTAL!!
daniel kommer bli såå överraskad och glad=D
(nä han läser inte här och ni få inte skvallra;P )
sidan ja vann på:
och spelet:
SILLY SEASON årets hetaste sällskapsspel
Äntligen har du chans att mäta dig mot andra fotbollsnördar. Gläns med statistikkunskap, name-dropping och dribbla upp dina medspelare genom att värva den största talangen sen Zlatans intåg. Kan du mycket om fotboll, kommer du dra in lika mycket pengar som Chelsea med Roman Abramovich som sugar dad.
Går det lite tyngre, kan du istället välja att lägga dina stålar på att sabotera för dina fotbollsnördar till vänner. Köp ett sabotage och välj ut ett offer.
I Silly Season ska du ta dig runt på spelplanen och svara på frågor om fotbollsspelare, klubbar,
tränare, arenor, mästerskap med mera – för att få pengar. Pengar som du desperat behöver i jakten på heta nyförvärv. Har du råd att värva via en agent eller tvingas du till panikvärvningar? Det beror på hur mycket pengar du drar in.
Den som värvar och sköter klubben bäst, vinner spelet och är den som vet mest om fotboll. 
Årets BÄSTA julklapp till pappa, pojkvän, son - till alla fotbollstokiga ;-)
Vill du vinna ett spel till dig själv eller ge bort i julklapp? - lämna då en kommentar nedan så är du med i utlottningen!! Glöm inte att lämna dina kontaktuppgifter!
Tävlingen avslutas den 13/12 kl. 21.00



Inga kommentarer: