lördag 12 februari 2011

LPskivor*

såå här förstörd var jag efter filmen igår..
usch..jag som trodde den var lika kass och meningslös som The last song som alla tjatat så om;P
faan va de finns hemska sjukdomar som inte syns..
så här glad e loppan idag..
synd att hennes mamma inte e fullt lika glad;P

först  kunde jag inte sova, vred och vände på mig;(
sen vid två tiden började det smälla nånstans i huset..
först en smäll..sen gick de en stund så kom det en till och sen två på rad
väckte daniel i panik
vi väntade..
världens smäll!!
han gick upp och ställde sig i hallen och lyssnade
en smäll till..nerifrån källaren..
han gick ner..och kom upp efter en stund..
hans LP skivor som står i förrådsrummet nere i källaren låg utslängda på golvet
det hade "trillat" av någon anledning
cirka 10 stycken..
"trillat" i typ 6 olika smällar..typ 2 efter 2 efter 2...hmm..
låter ju inte alllls mysko..
gissa om jag inte somnade på läänge..

och så vaknade brum..och så ville hon ha mat...och så kröp hon runt i sängen och pratade och stökade och lekte tittut och klättrade och höll på..
för en gångs skull tyckte jag faktiskt synd om daniel som tvingades stiga upp vid kvart i 5 tiden och jobba..på en lördag..efter en sån natt;(
tur hon är så söt;P

jag orkade helt enkelt inte med kaskad också idag..
trötta och opålitlig bil och ont i magen och kalas och grejer..
vi få följa med nästa gång helt enkelt!!

Inga kommentarer: