söndag 13 februari 2011

sol och lessna miner*

jahopp..strålande väder och det riktigt spritter i mina gåben
så tänkte jag & brum skulle gå och gunga..
om vi hade haft en vagn;P
daniel tyckte tydligen att det var en bra ide och ta med sig den till jobbet idag;P
liite typiskt att jag lämnade tebax mammas vagn i förrgår;P

brum har fortfarande ont nånstans..
undra om det är tänderna eller om jag borde gå och kolla om det är något annat..
så svårt bara-vad ska de kolla liksom när man inte vet var det gör ont;(
ingen feber dock men blir som en ny unge efter en alvedon..

3 kommentarer:

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF kosten sa...

Skoj att du är med :D

Sandra sa...

Meeen ni hade ju kunnat hängt me till Kaskad ju! ;)

Alexandra sa...

sv superkul att du är med och tävlar ett smycke söta du :)