onsdag 16 februari 2011

romantiska daniel;) *

idag har min man vart lite romantisk
han fick väl dåligt samvete av tårtan;)
så han hade handlat röda rosor och present till mig när jag kom hem=)
en röd sabo gitarr till mitt sabo armband=)
så nu har jag fyra berlocker=)
alla i temat rött såklart
och alla har de en alldeles egen betydelse
skon står för mina vänner- Mia&Julie köpte den när jag fyllde 25
bebisen är ju såklart Ofelia- jag fick den av Daniel i 25 års present när jag var gravid och den hette Molle läänge;)
den röda väskan står för mitt shoppingberoende och mig i allmänhet- den har jag passande nog handlat till mig själv;)
och gitarren fick jag ju av daniel idag och dden står för honom- jag bad honom välja något han kände stod för honom och han älskar ju musik och hårdrock så vad passar bättre;)

såå fint!!!

2 kommentarer:

elin sa...

jätte fint armband..kul när det betyder något=)=)

Vicky M sa...

hey!

kul att du är med och tävlar om NOKa i min blogg :) Lycka Till!

http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2011/02/vinn-noka.html