tisdag 11 oktober 2011

bus,mys,mairo & kryddor*

eftersom jag tydligen inte gör annat än vilar och fikar när brum e på dagis
så har jag idag slått två flugor i en smäll
och gjort båda!!
först vilat en stund-
och sedan druckit kaffe med den här donnan o hennes mamma=)

sen var jag och hämtade min donna på dagis
och sen var vi på mairo och hälsade på barbro
I loooove barbro!!
brum charmade brallorna av alla och hon fick med sig ett underbart gosemonster hem
ska fota det strax och visa för den e såå söt
kommer göra sig kalas i myshörnan!

sen blev det en sväng om ÖB och där fick brum sitt första "affärsbryt"
hon har betet sig bra hitintills men idag var hon som förbytt
hon bara skrek och varje gång jag tog henne skrek hon:ajajajaj
visste inte ens att hon kunde säga det;P

sen hem
och sen kryddparty hos linda
brum stannade hemma hos sin pappa;)

och inte en normal bild fick jag på henne
blixten var nog för stark;)
hon var duktig busig i vart fall;)

2 kommentarer:

Faster Annica sa...

Vilken blick :), det syns att hon är på bushumör, en riktig spjuver :)

Unknown sa...

eller hur;) hoppas pappa pratat med dig angående pizzan-han skulle ju iväg igen då;(