onsdag 26 oktober 2011

skor och leoo*

i eftermiddag har mams och jag vart i karlskrona på lite shopping
inte jag då-
jag har fortfarande inte fått igång min akassa surprize surprize
 och får glatt leva på min lön jag får eftersom jag jobbat hela 2!! dagar förra månaden;P
Grattis till mig;P
men OM jag vart rik hade dessa fått hänga med hem

med rosa glitterludd i-fodrade
gamla emma tittade fram liite;)

och dessa hade jag handlat till moi
jag som hatade leo innan e helt frälst nu!!

satt i provhytter och väntade på mams både på kappahl och på lindex
dessvärre bråkade min mage som vanligt fast värre;(
bli tokig på denna mage!!!
jävla ibs;(

och på kundtoan hittade jag en påse från apoteket med dyra hudkrämer och grejer
så jag irrade runt lite me den innan jag hittade trevliga försäljare som hjälpte mig oh ta reda på ursrunget och så att det hamnar där det ska
hoppas nu den stackarn som glömt de frågar på rätt ställe=)
hon tyckte jag var sååå ärlig(försäljarn)
och sa att det trodde hon aldrig hände att folk ärligt lämnade in sånt
för mig e det en total självklarighet!!!

leooo...


brum fick dock en sak-
nya fodrade stövlar
det blev ju halva priset eftersom mams oxå köpte ett par skor
kalasbra
fula var de men hon behövde ändå nya gummisar och då var de lika bra med fodrade=)


brum var hemma med sin paps och busade=)

Inga kommentarer: