söndag 2 oktober 2011

ullared!!!!!*

5 vaknade jag igår morse
och vid tio i sju hämtade milla&jonas upp mig
vi visste inte hur brum mådde så daniel stannade hemma
hon mådde dock bra så han lämnade henne till överlyckliga dennis och eli på em så de fick leka av sig lite;)

kaffe/amningspaus*

och sträcka på benen

trevligt trevligt!!

obligatoriska bilden*
sen är det ett litet bildstopp i och med att vi körde jäääkligt fel
efter värnamorondellen blev det liite fel
och när jag såg borås 3 mil skyltarna insåg jag att nuu nuu nuu får vi nog svänga av..
i tranemo hamnade vi...
åt helvete fel;P
icabutiken lotsade oss trevligt nog rätt
och förvånantsvärt lätt
sväng vänster sen sväng höger och så hamnar ni på en väg som går direkt mot ullared
om vi skulle köra fel nånstans var det det allra bästa stället och köra fel på uppenbarligen=)
5 timmar och 20 minuter senare intog vi ullareds parkering!!

åhh äntligen en ullareds skylt!!

gekås gekås gekås

äntligen!!!


först käk-tog en halvtimme och ta oss dit typ;(
på typ 2 timmar fyllde jag vagnen och hade på riktigt syrebrist
det var så mycket folk att det inte gick och andas
och mitt stackars stackars huvud
milla o jonas var inte klara men jag ställde mig i kön och efter 35 minuter var jag ute i friheten..

leksaker för 3 och 8;O

kö kö kö

kökökö

frihet och möter upp millis och jonis

=)



jahopp
hur får man in en vagn och många många påsar då;)
man trycker trycker trycker

tryyyycker...

och staplar..

min fiina mössa;)

tilde fick ett bowling set för det skulle hon enligt jonas tycka va sååååå kul;)

matstopp på vägen hem!!

efter tio på kvällen var jag hemma!!puh*

favorit från bilen:
emma-men ullared...varför heter det de?? undra om det var någon som hette ulla som red där??
milla-asgarv
emma-men allvarligt har ni aldrig tänkt så?typ som johannishus, där måste ju nån som hette johannis haft sitt hus liksom
jonas-här ligger våtby* , här är de nog våta!!

*inte hundra på vad byn hette men de började med våt i vart fall;)


Inga kommentarer: