torsdag 13 oktober 2011

tanter,tjuris,promenixer&höst*

idag hade jag tanterna, som milla kallar oss, här på fika
lchffika numer eftersom ALLA typ bantar;P
inte jag just nu i vart fall;)

vid kvart över ett tiden gick sista tanten hem
och brum skulle äntligen komma till ro och sova middag lite innan vi skulle ut och gå och leka och allt jag hade tänkt;P
hon sov i en och en halvtimme och sen tjurade och grät hon i en halv till och vägrade äta så vi kom inte ut förrens efter fyra och då var det ju tusan nästan ingen sol kvar;P
typiskt:(
promenix på en timme blev det-
postade som vanligt tusen brev till akassan-OMG när ska de ge sig!?!?!!
och sen en halvtimme(kall sådan) i lekparken;)

busfröt började bli på bättre humör i vart fall;)

sen ytterligare promenix i jakt på hösten
fasiken va dåligt de e med röda träd här runt omkring;(

och så ett stopp hös mams/momo & kiten
chiliconcarne och kaffe mys
och nu är vi återigen hemma
och jag fick ta tag i den extremt tråkiga disken
men vänta man minsta lilla bli man ju invaderad av otäcka flugor och jag ooooorkar inte....

Inga kommentarer: