måndag 5 maj 2014

ni vet när man ska söka jobb..*

ni vet när man ska söka ett jobb
och man äntligen tagit sig modet till det
och funderat ut lite vad man ska få ner på så få rader som möjligt
och så klickar man in och fyller i kontaktuppgifter lyckligt
och så kommer man till nästa sida
och så står det
ladda upp ditt foto...

och så brast det!

my gadd, ett foto
den biten hade jag glömt under mitt år som mammaledig

vet ni hur många bilder det finns på mig?
få!
jag står alltid bakom kameran nu för tiden
vet ni hur många bilder det finns på mig utan en unge i knät, famnen, ansiktet?
inga!

letar febrilt
hittar en på bloggen med en unge i knät
klipper lite
resultat?
ett enormt huvud..

åhh.. att allt ska vara så förbaskat komplicerat hela tiden

ilandsproblem;P

1 kommentar:

milla sa...

Men ta denna..den passar perfekt👍😊