fredag 25 september 2009

hallu!!
igår var jag ledig och jag och AM drog till Tingsryd
för att besöka leksaksaffären och kolla in Börjes lite
skulle ju ha en dop present till Ljuvliga Lily
men det gick inge vidare;(

Herr Nordström & Herr Nilsson

Leksaksaffären bjöd på många överraskning

bla skrämde AM livet ur mig genom att kasta en jäkla gummiorm på mig

vilket resulterade i att jag hoppade rätt in i ett ställ

och rev ner ett spjut

(jäkla pucko)

men den intressantaste var väl att han träffade på sin kusin

se bild ovan


hittade en butik som de kallat upp efter MOI!!;)


käkade pizza på Sabrina..det var väl ok men knappast över förväntningarna;P


sen åkte vi hemåt
och jag åkte till mitt underbara mosterbarn och hennes underbara mamma MILLIZZ

hon är redan en riktigt duktig poser kan jag tala om
hon letar upp kameran
och lägger av det perfekta leendet haha
såå sjukt go=))


FREDAG!!

jobb jobb jobb
spring efter doppresent
stress till kalas hos Robin & Frida
för trött för kalas nr2 hos kusin Linus
åker istället hem och hamnar i soffan framför tvn=)


kalaspiffade=))


see u later<3









3 kommentarer:

Jessika sa...

hahah du ha hittat en kille som gärna ställer upp o posar för bloggen se ja !! ;P hur bra som helst.. plus till han !! ;)

emmis sa...

hihi jaa han e hur bra som helst haha och ställer upp på NÄSTAN vad som helst-videon om musklerna gick ju tyvärr inte an haha;P

Linda sa...

Så han äter pizza iaf haha..