onsdag 16 september 2009

tisdag onsdag=)


hallu..
igår var en datafri dag;P
det var ju inte direkt planerat men det blev så
skulle hälsa på LaFamilia på kvällen
och när jag skulle köra hem luktade det bensin i hela bilen;(
så blev till och stanna där över natten:)


igår var jag ledig från jobbet
och jag och AM käkade lunch på Andra våningen

jätte gott käk där faktiskt
buffen var jätte mumsig trots att vi var sena=)

sen var vi och handlade till idag
vi lagar mat ihop för första gången
och medtanke på att jag ju sitter här
kan ni ju räkna ut vem som kollar maten mest;P
fast jag har skalat alla potatisarna;)


Lilys dop nästa lördag löser sig=D
min underbara Milla hoppar in
så att jag kan åka upp och vara med=)
hämtar nog Majs i Växjö innan också
sååå länge sen vi var alla tre tillsammans=D
LÄNGTAS=D



Inga kommentarer: