torsdag 10 september 2009

Nytt liv ny blogg=))

Det är dags för nått nytt kände jag

en ny start liksom!

För nu är det höst och det är ju förnyande

och jag har tagit tag i mitt liv på kärleksfronten

och på jobb fronten kommer det snart också att hända grejer..


När jag startade min blogg var det också en nystart

jag hade flyttat tuuusen mil bort från allt jag kände till

och skulle göra något helt nytt

från början var den bloggen främst till för att min trogna vapendragare Jessi

skulle kunna följa mig lika flitigt som innan fast borta


Idag är den något helt annant

visst finns den funktionen kvar fortfarande;)

men nu är den allra främst till för att jag ska få skriva av mig

allt det som jag känner och tänker och tycker

ibland är det en börda men oftast något väldigt bra=)


Så om ni vill följa med hit istället så är jag evigt tacksam

och om ni inte vill det är det lugnt!

Min blogg är ALLTID allra mest till för MIG;))


Inga kommentarer: