måndag 21 september 2009

mormors födelsedag<3




hallå!!
dagen blev inte riktigt som tänkt
kom på att min lilla mormor fyllde år idag
så det blev ut dit en sväng istället
först handlade vi i Karlskrona på bla de här två ställena

och gissa om jag passade på och stoppa i mig diverse skräpmat när min käre make inte var närvarande och kunde lägga sig i det;)

sen bar det av ut till mormor och morfar

de höll på och klippa gräset när vi kom=)

det är såå sjukt vackert hos dem

fast solen gick i moln lagom tills vi kom tyvärr;(

lite fika och massa prat blev det=)

och jag frös så jag lånade mammas stora kofta och mormors gästtofflor som verkligen är riktigt riktigt röda haha;) vackert!!

fiina höstblommor av oss=)

sen följde jag med hem till mams och paps och käkade lite och tjatade lite om att min käre far måste laga min bil tills helgen för att jag ska köra upp till Jönköping juh och mysa med min älskade lillsis Nikita såklart<3

och nu är jag hemma hos min sjuke karl och bara myser och är lycklig:D

Inga kommentarer: