fredag 18 september 2009

mys med Julle&Lily<3

hallå jaa..

seg jäkla dag alltså;(
mått pyton och fick jobba över
vart på uruselt humör och det bara snurrar:S

Julle och Lily kom dock ner till Blekinge idag vilket givetvis fick mig att bli på liite bättre humör
så jag har hängt med dom hela kvällen=)
käkat hamburgare med hennes familj
(och givetvis spillt ut en hel cola över hela bordet,hennes mammas tallrik och fatet med käket på så att allt bara badade-man får ju faan skämmas ihjäl:S )
sen var vi och hyrde film
"I taket lyser stjärnorna"
satan i gatan vad jag lipade på slutet
velat se den på bio innan
men aldrig blitt av så nu så=)
sorglig som tusan..

och sen nu körde Julle hem mig

AM är på Andra våningen och dricker öl

och jag är lycklig jag får lite egen tid

och bara få vara lite själv och slippa vara trevlig hela tiden;)

surpupps emmis;P

Inga kommentarer: