tisdag 1 mars 2011

fika med daniels arbetskamrater*


hallu!!
inte blivit mycket bilder idag för jag har inte haft tid
först ha jag städat hela huset medans min man var och köpte en ny bil
yippi!!
på torsdag hämtar han den och sen kan jag köra som en normal människa igen
yippi yippi yippi!!
sen började jag göra blåbärspajer för daniels arbetskamrater skulle komma hit och kika på huset och fika lite;)
han hade dock inte sagt till alla att det var ändrat till 2 så några dök upp lite tidigare
tur vi var någorlunda klara=D
7 vuxna och 4 kids kom
fullt hus=))

ofelia har vart världens gnällis och bara vill sitta i knät och börja gråta helt plötsligt..
inge kul alls och speciellt inte när de kom massa barn som ville leka med henne ju;(
nu ha hon typ sovit i flera timmar..så hon e nog inte riktigt bra;(

Inga kommentarer: