måndag 21 mars 2011

wild child*

igår kväll när brum somnat och vi låg i soffan och gnällde över vem som var sjukast
fanns det inte så mycket att välja mellan och titta på
det är för att vi råkar ha 5-jag repeterar 5 kanaler att titta på
(betvivlar att det funntis mer o titta på om vi haft tusen men skitsamma)
bubbelgumsrosa tonårssmörjan Wild Child eller slaktaraction i saliga röran Righteous kill
av nån märklig anledning blev det wild child..

när denna sega barbie film med klyscha på klyscha äntligen var slut
gick vi och la oss
och diskuterade:

-varför blev inte pappan till huvudrollen Poppy(som hon så katchigt hette) och den kvinnliga rektorn ihop?? det blir de ju ALLTID!!P
och daniel var väldigt besviken över "Poppys" hårfärgning för -jag citerar- hon förlorade all sin utstrålning när hon färgade det brunt!
jag påpekade att hon blev jättevacker i brunt men var söt i blont-
blond= söt mörk= vacker
men han höll inte alls med
han var också en smula irriterad över att man aldrig fick reda på om "Drippy"(say no more) var gravid!
 han  började redan efter halva filmen misstänka detta nämligen-
hon smög upp och åt glass om nätterna, hon åt choklad i tid och otid och spydde från och till!
jag påpekade att så kan man ju va ändå och att hon spydde för att hon var bakis men nä han va säker på sin sak!
det förtäljde ju tyvärr aldrig historian till hans stora sorg..

nu undra jag två saker
1: håller jag på att förvandla min styrketränande actionman till en tuggummituggande 14 årig bästis och
2: håller JAG på att bli en tuggummituggande 14 åring???
vad händer..

I ´m Scared!!

Inga kommentarer: