onsdag 9 mars 2011

pyroman/småbarnsmorsa*


har lite och komma ifatt nu när jag inte skrivit varken igår eller idag
inte hunnit helt enkelt-full rulle!

igår var vi på Babyrytmiken i ronneby
händelserikt värre blev det
jag och carolina satte våra väskor på ett bord och gick och satte oss
en stund senare vrålar ellinor att det brinner i någons väska
jag bara VET att det är min väska för INGEN annan kan lyckas med sånt;P
och mycket riktigt-
 visst e de Ofelias nya väska som jag letat land och riket runt efter som står i lågor;(
ellinor springer med den till toan och det trillar små flammor som bränner hål i gummimattan längs vägen och det stinker brand hela stället..
tydligen stod det ett tänt ljus på bordet och min väska välte antagligen över det..
PINSAMT!!
ännu mer pinsamt blev det när ledaren kom och ville ge mig ersättning
först eldar jag nästan upp stället och sen får jag betalt för det;P
kan typ aldrig gå dit mer;P

efter allt så åkte jag och annie i vart fall in till karlskrona
skulle handla 1 års present till haylie
käkade på åhlens
busungar*
och handlade en jäkla massa till brum som jag inte skulle;(
ska ju till växjö i helgen och tänkte spara tills dess men det gick ju inte så bra;P

denna jackan blev jag duktigt kär i
men det blev ingen sån..

Inga kommentarer: