tisdag 2 oktober 2012

upp o hoppa*

ok,lyckades ta tag i mitt liv och pallra mig till läkarstationen och ta det där sköldkörtelprovet
bokade dock ingen tid till distriktsköterskan-de få vänta till jag får svaren..
påminnelse till mig själv!!

pratade med dagis om brums potträning och kände att jag fick ett lugnt och sansat och bra samtal och vet nu hur jag ska gå till väga

handlade på vägen hem och fick för en gångs skull ihop tre måltider under 400 spänn
 happy happy- brukar komma ut med två fulla påsar, en tusing mindre och frukost om jag har tur;P
tog fel blöjor iofs men såg de på bandet så slapp missna köpa fel;)

känner mig liite piggare idag efter gårdagens urladdning
känner mig liite mer taggad och göra nått
frågan är bara vad vi ska hitta på i eftermiddag för vi kan inte bara drälla hemma ännu en dag;P
sliten mamma på väg mot toppen;P






Inga kommentarer: