tisdag 2 oktober 2012

varning för bildregn*

åhhh, va lyckliga vi var idag-
jag för att jag fick fota järnet i utomhus miljö och brum för att hon fick gunga;)
hennes absoluta favvosyssla-
hon vill inte göra någonting annat i hela lekparken;P

Brunnsparkens lekpark som annars är så fin och med massa kul saker;P

och inget bröd fick vi med oss till fåglarna
men det kanske var lika bra med tanke på hur de attackerade oss sist när vi hade de

haha brum blev lite rädd när en av de skrek till;)
love the pic*

vackert är där onekligen



brums "slott"

pappan var med me och posade;)



mina hjärtan <3 p="p">
fåglarna följde oss så långt de kunde;)

letade röda löv men det är liite dåligt med de;(
pappa varg

sötlöken*

vi hittade en super mysig koja
att jag missat de innan- har det alltid funnits??
aldrig sett innan

brum tyckte det var liiite läskigt men när jag med gick in var det ok;)


det fanns dessutom två;O
märkligt att jag missat de innan?!?

busmus*

och lagom till vi gick hemåt kom solen såklart;)


1 kommentar:

Susse sa...

Fina bilder:)
Japp de där kojorna fanns även där när jag var liten:)