fredag 7 februari 2014

Depp, läppglans och middag*

Galet vad deppig man blir när det är så grått- jag pallar verkligen inte vintern/hösten!! Jag borde bo i ett varmt land!! Jag är såå trött och slö och hängig och orkar ingenting! Det har givetvis att göra med nätter med lite eller uppstyckad sömn också men det är ändå mycket vinterdepp känner jag;/ 

Nån som vet något man kan käka som faktiskt funkar? Alltså vitaminer/mineraler haha;) vet inte om jag frågat innan men i så fall har jag glömt det;)

Vi hade massa planer idag men det mesta har jag avbokat! Teatern i morse och så hade vi en lekdejt vi såg fram emot men efter natten orkade vi ingenting;/
Försökte mig på och baka inför helgens kalas men det gick åt skogen det med;p jag och jäst matchar helt enkelt inte!!

Denna Donna hittade jag under bordet innan! Kletig från topp till tå med storasyster läppglans! Lovely;)

Igår var vi och käkade på La Casa med mamma och lillebror!
Kanon gott men vi lär ju inte kunna gå dit på ett tag- i vart fall inte med ungarna för de är förmodligen portade vid det hör laget haha
Men men ett tappert försök då lillebror o mams fyllde år;)

 Busungar !!

1 kommentar:

Susse sa...

D-vitamin då solen lyser med sin frånvaro:(
Kan även behövas järntabletter...jag hade järnbrist och blev JÄTTEdeppig och låg:(
Även Apotekets KVINNA är bra då det innehåller alla vitaminer vi kvinnor behöver ha dagligen:)

Hoppas det vänder för dig!