torsdag 27 februari 2014

Ibland blir jag såååå trött*

Ibland blir man inte så lite trött-
Ska köra och lämna brum på förskolan och tänker att det passar ju bra och handla samtidigt!
Kommer på att jag har ett meandi paket som väntar på Konsum! Kanon jag tar det samtidigt!
Kör iväg brum- glömmer att jag har ett paket och bestämmer mig för och åka till Willys istället! Kör förbi Statoil och till Willys, packar ut vendis ur bilen och handlar, är nöjd- tills jag kommer på paketet! Just det! Jag tar det på vägen hem!! Packar in vendis i bilen..
Kör förbi Statoil och till Konsum. Sitter på parkeringen och ska hitta löpnumret, nä de va inte på mess utan mail.. Mailet e så gammalt att det inte ligger i min inkorg på  mobilen, måste in på nätet, minns inte lösenordet.. Kommer in efter typ tio minuter och hittar det! Packar ur vendis ur bilen och går in..
Ingen personal i posten ( otippat) står i kö, hon framför ska givetvis ha något som är undanlagt och som ingen hittar.. Två expediter letar.. Läänge.. En expedit öppnar en ny kassa- alla, ALLA bakom mig kastar sig dit..jag väntar.. Och väntar ..vendis flirtar med tonårspojken bredvid mig..
Kommer fram!!! Puh!! Berättar löpnumret!!
Hon hittar inte det!?!?
Jag kollar mailet..

Trooor ni att paket var på Statoil lr?!?



Packar in vendis i bilen .....


Inga kommentarer: