torsdag 27 februari 2014

utelek i lekparken*

äntligen har det blivit sånt väder som man faktiskt vill gå ut i!
lekparken är mer och mer lockande och tom trädgården är rolig;)
häromdan hängde vi på lekparken

bustroll

och äntliiiigen vågar storasyster åka rutschkana själv igen;P
hon är ju bara nästan fyra och gjorde det utan problem fram tills hon var typ tre;)


galet söta lilla vendis 

fröken geggamojja


det är hysteriskt kul när storsyrran puttar;)



finos*

lilla minimänniskan;)
hon vägrar gå i skor!!!
inte ett steg tar hon;O
och hon bara vrålar haha
stackarn..
försökte "lära" henne lite igår i gympadojjorna och hon tog missna tre steg framåt när hon höll i mig men inte utan sura miner haha fattar inte hur jag ska få henne och gå i skor!!
tips???

1 kommentar:

Anna R sa...

Nu har jag dock bara provat med Albins vinterskor... men jag lät honom prova att ha dom på sig inne. . Och då har han gått med dom:) men dom var lite klumpiga tror jag nog;)