fredag 11 april 2014

buzza viva lakrits calabria*


jag är ju en Buzzador som ni vid detta laget redan vet;)
jag får testa saker och även dela ut produkter till andra i min omgivning och sen rappoterar jag om det

just nu buzzar jag Viva lakrits calabria

det passar ju utmärkt eftersom jag ÄLSKAR lakrits!!

det finns tre olika smaker
* chili
* sötlakrits 
* havssalt

Chili
Är en söt och fyllig premiumlakrits med smak av chili, gjord på lakritsrot från Kalabrien i Italien, som anses vara den finaste i världen

Vad jag och de som jag smakat med anser
vi har svårt och känna chili smaken
jag tycker själv att det nästan smakar mer åt menthol/mint hållet. Den är inte alls så stark som jag hade förväntat mig!

Sötlakrits
Är en söt och fyllig premiumlakrits gjord på samma lakritsrot från Kalabrien

vad jag och de som jag smakat med anser
jag gillar  ju sötlakrits också- jag gillar ALL lakrits så jag tyckte att den var helt ok och god men den skiljde sig inte så mycket ifrån vanlig sötlakrits. De andra var inte över impade eftersom de inte gillar sötlakrits överhuvudtaget!

Havssalt
Är en salt och fyllig premiumlakrits gjord på samma lakritsrot från Kalabrien

Vad jag och de som jag smakat med anser
favoriten hos alla. jätte god! dock har testsmakare sagt att de förväntade sig att den skulle vara ännu saltare. 
jag skulle helt klart gå ut och köpa mig en påse!

Inga kommentarer: